Dec 26, 2021

Terapi Spiderman Autisme?

Spiderman menjadi terapi untuk anak syurga Autisme saya? Biar betul?

Alkisahnya,  saya baru tengok filem terbaru Spiderman bersama anak syurga autisme..

Sangat amazing, anak syurga saya boleh focus 2 jam setengah tengok movie ni tanpa bergerak!

Bagi yang tak tahu.. Anak Autisme ada masalah focus, doctor pakar bagi pil focus sebelum pergi sekolah.

Kerana anak syurga autism ini, jika dapat focus lebih dari 20 minit sudah sangat baik, tapi filem ini mampu buat anak syurga saya umur 8 tahun, tengok sampai habis! Wow!

Malahan, ada part dia cuit saya, bagitahu nama watak itu dan ini, macam dah normal pula anak ini, Alhamdulillah..

Walaupun saya tahu, anak autism tak boleh disembuhkan, OKU nya akan kekal sampai bila bila, namun dalam sejarah perubatan, ada second opinion boleh berlaku pada sesetangah kes autism..

Allah kuasa, makhluk tiada kuasa.

Semoga Amazing ini jadi milik kita semua

Amin.

Klik video untuk ulasan penuh: https://youtu.be/tWph0o46Q-A


No comments: