Dec 22, 2021

Dalil Mandi Hujan?

Bestnya mandi hujan!

Eh? Dalil mandi hujan? Ada Tip cari kekasih dalam hujan? Biar betul?

Alkisahnya, plat kereta saya hilang dalam banjir sewaktu kereta meredah air..

Jadi saya jejak mencari plat kereta yang hilang dalam kebasahan hujan, tiba tiba anak syurga saya autisme boy nak ikut, elok juga ajar anak main hujan, jadikan satu terapi anak belajar deria sentuhan..

So sementara anak saya mencari plat kereta yang hilang sempat saya buat video  tazkirah spontan dalam hujan

Antara topik saya sentuh, dalil mandi hujan sunnah Nabi..

Logik pepatah melayu bab bumi mana tak di timpa hujan

Dan Tip cari kekasih dalam hujan bagi orang bujang, tapi jangan buat waktu ribut petir, takut di sambar kilat!

Woha!

Jom tonton video 3 minit tazkirah spontan dalam hujan


No comments: