Aug 28, 2015

Perkahwinan Gay diluluskan?

(Kerajaan Amarika telah membenarkan perkahwinan Gay pada jun 2015 yang lepas, apa pendapat Abang Keretamayat?)
Copy paste: Photo by Sandra Teddy/Getty Images

Cuba korang bagi tajuk perbahasan macam dalam sebjek Bahasa melayu, cuba buat debat: Perkahwinan berlainan jantina atau perkahwinan Gay? Mana lebih baik?. Sudah tentu budak UPSR boleh senarai kebaikkan perkahwinan berlainan jantina sama panjang dengan senarai keburukkan perkahwinan Gay. Budak darjam enam , ok!

Maksud aku, simple, kahwin lelaki dan perempuan, baik untuk kesihatan, masyarakat dan akhirat.
Perkahwinan Gay, tidak normal, tidak baik untuk kesihatan, barah dalam masyarakat dan menderita di akhirat.

Simple sahaja tapi kenapa masyarakat barat yang menyokong gay, bila kita sokong perkahwinan lelaki wanita dan tolak perkahwinan sejenis, di tuduhnya kita sebagai “the most ignorant and hateful thing ever to exist and you're worse than Hitler. Celaka betul!

Apa salahkah jika aku pertahankan perkahwinan normal lelaki dan wanita, dan pertahankan perintah Allah yang melarang hubungan jenis. Salahkah aku menolak hubungan sama jenis kerana banyak mudarat daripada manafaat.

Sebagai contoh:

Mumayiz dalam islam adalah dapat membezakan baik dan buruk, memasukkan zakar ke dalam faraj secara halal adalah baik untuk kesihatan, baik untuk zakar sebab dalam faraj ada cecair sedia ada yang melicinkan zakar, bila air mani keluar, sperma akan berenang mencari telur Ovum, ini adalah perbuatan orang yang mumayiz.

Tetapi apabila ada manusia sanggup memasukkan zakar ke dalam lubang najis, yang takde pelincir kena guna cecair luaran, mumayizkah anda jika rasa benda ni baik?, bagus dan menyihatkan? benda simple macam ni pun tak boleh nak fikir ke?, adohai…

Aku dengar wanita gay, mereka pakai alat macam zakar untuk puaskan nafsu pasangan mereka, sebab zakar hanya ada pada lelaki, jadi, err, apa yang sedang berlaku ni, I cannot brain.  Aku tak paham, jika kamu wanita gay hanya dua orang dalam dunia dan rindu pada zakar lalu guna timun, aku boleh faham, tapi dunia ni penuh dengan lelaki dan zakar, tapi kamu masih guna timun? Macam mana tu?

So benda ni simple, perkahwinan gay, banyak buruk pada kebaikkan.

Secara sains, perkahwinan gay menjadikan Ekosistem terjejas. Cuba tengok Proses hujan, rantaian makanan, pembiakan haiwan, tidak boleh di ganggu ekosistemnya, perkahwinan normal menghasiklan anak, perkahwinan gay seribu tahun pun, err, perlu ke aku terangkan bab anak dan sains ini, adohai..

Ketahuilah, perkahwinan lelaki dan perempuan bukan melibatkan dua manusia sahaja, tapi melibatkan dua keluarga mertua, anak saudara, bapa saudara, cucu, sepupu, dua pupu yang mana jika perkahwinan gay berlaku, maka sepupu, dua pupu dah tak ada lagi.., sedih tak korang bila ada sorang sahaja anak, tetapi gay. Adohai..

Masalah perkahwinan gay ini di terima dalam masyarakat merujuk kepada kelemahan system demokrasi majoroti, sebab undang undang sebelum ini yang haramkan kahwin sejenis kerana banyak buruk pada baik, tapi bila tiba pilihan raya, maka yang menang bukanlah yang betul, tapi yang memang adalah yang ramai, walaupun salah.

Sebab tu parti islam susah nak menang guna system ini selagi kejahilan dalam masyarakat di peringat akar umbi tidak di beri perhatian.

Sebab tu Nabi berdakwah di peringkat akar umbi sebelum perintah Negara Islam. Andai korang mahu berfikir.

So, pesan aku pada golongan gay dan golongan yang menyokong perkahwinan gay, Hidup ini seronok kerana ada undang undang yang masuk akal, main bola pun seronok kerana ada pengadil yang pastikan pemain bermain dengan undang undang yang masuk akal. Perkahwian sejenis adalah tidak masuk akal. Allah cipta Adam dan Hawa, bukan Adam dan Adam, atau Hawa dan Hawa, jangan kelirukan budak budak. Jangan hina kebijaksaan anda.

Percayalah, Perkahwinan gay akan menggalakkan lebih ramai gay, dan lebih ramai gay bermakna lebih cepat bala bencana, rujuk al quran kisah kaum Nabi lutuh. Allah dah larang.

Perkahwinan Gay juga akan menyusahkan dewan Bahasa dan pusataka kerana terpaksa ubah difinasi perkahwinan, kerana maksud perkahwinan, hubungan halal lelaki dan wanita yang menhasilkan zuriat yang halal, begitulah maksud sebenar hubungan perkahwinan, tapi membenarkan hubungan gay dengan istilah “perkahwinan” adalah penghinaan pada Bahasa dan logic sains, Kopi campur susu menjadikan kopi susu, tapi jika ada orang gila nak campur susu dan susu tapi nak namakan kopi susu, maka itu adalah penghinaan pada dunia Bahasa dan logic sains. Adohai..

Satu lagi masalah yang timbul adalah pada anak, kerana jika pasangan Gay ambil anak angkat, maka si anak telah di hilangkan hak mempunyai kasih sayang ibu atau ayah sebab mereka hanya ada, ayah-ayah, atau ibu ibu. BapaBapa Gay atau ibu ibu Gay akan menyusahkan anak mereka sebab anak yatim yang takde ibu atau bapa pun rasa lost, apatah lagi jika ada dua bapa? Belum cerita menyusahkan anak masa nak isi borang masuk sekolah, borang nak buka akaun bank, borang nak berkahwin, lagi haru! sangat menyusahkan anak jika nak mintak tambah adik, err, boleh tak jangan menyusahkan orang?

Last, Perkahwinan Gay sebenarnya adalah konspirasi sulit orang wanita nak tindas orang lelaki.

Sebab?

Kita biasa dengar, kisah perempuan yang di seksa ketika melakukan hubungan seks, seperti lakinya bersetubuh ikut lubang jobur. Dalam Islam sendiri melarang mendatangi bini mengikut lubang jubor, korang nak doggy style, itu takde masalah, selagi lubang faraj menjadi sasaran, tapi memasukkan zakar ke dalam punggung wanita adalah dosa besar dalam Islam, malahan dari segi moral dan etika, perempuan mana pun tidak setuju jika undang undang membenarkan suami masukkan zakar ke punggung isteri dengan alasan, saya suka main ke dua-dua lubang.

Tapi kenapa di barat?, golongan Gay mendapat keistimewaan khas iaitu undang undang baru membenarkan mereka masukkan zakar ke dalam punggung lelaki dengan alasan ‘saya suka main lubang jubor lelaki.

Jika alasan ‘saya suka main lubang jubor lelaki’ membuatkan mereka di beri ruang untuk dihormati, bagaimana akan datang jika golongan suka main lubang jobor bini pulak yang minta hak untuk di hormati macam golongan gay.

Tentu ramai wanita yang akan tolak dan tak setuju jika ada permohonan suami yang naik main lubang taik perempuan, tapi hari ni di Barat, mereka semua setuju hak untuk golongan gay sebab yang jadi mangsa adalah punggung lelaki. Sebab tu aku ‘percaya’ perkahwin gay adalah penindasan seks kaum lelaki. Ini semua adalah konspirasi sulit orang wanita nak tindas orang lelaki. Woha! (sarscam)

Jadi wahai orang barat yang dah luluskan undang undang memasukkan zakar ke lubang jubor lelaki, maka apa kata korang bagi keistimewaan pulak pada suami korang yang suka anal seks? Apa salahnya laki korang nak masukkan zakar ikut lubang taik korang jika itu hak kepuasan seks manusia? Hah! Tahu tak nak! Tahu banyak keburukkan, tahu tak elok dari segi moral dan sains!

Lepas ni elok korang pergi duduk tepi pantai dan kaji kenapa ikan paus bunuh diri, jawapannya adalah kerana ikan paus ada masalah Gay- google it!

Akhir aku nak kongsi kisah dari internet berkenaan lelaki gay yang sesat dalam hutan dan sudah lama tak bersetubuh lalu air naik kepala dan sanggup tangkap monyet untuk di rogol pada punggungnya, tapi monyet meronta, lalu tiba tiba ada wanita yang juga sesat dalam hutan.

Kata si wanita kepada lelaki yang sedang bergelut dengan monyet untuk di rogol.

“hai, boleh saya bantu?”

Jawab lelaki gay:

“Bagus, Tolong pegang tangan monyet ni, supaya tak meronta jadi senanglah aku nak rogol.”

Woha!

Ps: So, budak darjam enam pun boleh nampak perkahwinan gay banyak buruk daripada baik, maka fikir fikirkanlah.

9 comments:

amira said...

Wohaaa..

Saya setuju sangat..
Mungkin ada bias di sini
tapi betul lah semua hujah tu

Kalau semua org nak ikut nafsu sendiri,
Maksudnya menidakkan Tuhan la..

bagi saya la..
Ni konspirasi utk tidak beriman(apa2 agama pun la)

AzianKhalil said...

Semoga Allah melindungi kaum keluarga koi dari gejala gay ni...nauzubillah...

Anonymous said...

gay ni senang merebak, mungkin sebab tu untuk yang tegar dikenakan hukuman bunuh,. ..

Muslim said...

Binatang tak buat, setan pun tak buat, mmg dah terlbh melampau manusia manusia sedemikian.
Mmg luar tabi'i. Tu yg hukumannya pun luar tabi'i. Tak pernah pernah lg sebelum tu, satu negeri diangkat dilambung ke langit, diterbalikkan kemudian dihempaskan semula ke bumi, hanya berlaku pd kaum Sodom. Perkataan sodom pun belum diketahui sebelumnya, hanya disebut sebut selepasnya. Tu baru hukuman di dunia, kat Akhirat apatah lg, na'uzubillah !!!!

Anonymous said...

gila ni, drama 18tahun ke atas yg buat orang berfikir huhu

Unknown said...

Memang logik utk diiyakan. Memang ada manusia yang letakkan akal di tumit kaki. Bila manusia tak kaji sejarah dan sains, manusia ini kembali kembali ke zaman paleolitik.Mundur pemikiran. Tersenyum saya dengan analogi yang diberikan.

Anonymous said...

KISAH TEORI DARWIN MANUSIA BUKAN BERASAL DARI BEROK.

MANA SAMBUNGANNYA?

BERSAMBUNG KISAH ZAKIR NAIK KAN HARI TU?

Anonymous said...

kau ada anak lelaki kan hamka ? Kau jaga jaga . Aku yakin sangat yang anak kau akan jadi salah seorang gay . tak percaya ? Wait and see bro .

ibrahing tkidimalaysia said...
This comment has been removed by a blog administrator.