Aug 10, 2021

Biskut Paling Sedap?

Zaman PKP ramai orang tak dapat berniaga, termasuk adik saya.

Waktu sebelum PKP3.0, waktu saya ke Terengganu hantar anak nombor dua masuk MRSM, Saya tumpang tidur rumah adik saya.

Rumah kampung.Tengah malam rasa nak ke tandas. Kena lintas dapur.

Sampai dapur saya tengok adik perempuan saya sedang buat kueh biskut. Saya tak tegur sebab jam baru 12 malam.

Jam empat pagi saya terjaga dan rasa nak ke tandas lagi. Faktor usia.

Saya ke dapur dan dapati adik saya masih buat kueh biskut. Berbalang balang.

Saya rasa sekeping memang sedap.

"Berapa jual?"

"Ikut saiz bekas dalam RM12"

"Tarikh luput berapa hari?"

"Dua hari"

"Dua hari sahaja?"

"Ya ikut testimoni pembeli dua hari terus habis makan sebab sedap, jadi siapa beli kena makan cepat sebab dua hari jer habis tanpa sedar"

"Perghhhh"

Korang bayangkan, walau stress akibat PKP, Jam empat pagi masih boleh bagi punch line, masih berjaga buat kueh, masih mampu berusha untuk teruskan hidup yang mencabar ini, korang support lah beli, rasanya macam dark coklat yang rangup!

Dan lepas makan tu tolong simpan tempat rahsia. Jumpa dek orang lain nanti tak sampai dua hari dah habis.

Woha!

Masa tu dia jual secara COD, sekarang masuk PKP3.0. dan banyak tempat PKPD, adik saya dah jual di Shoppe,

Klik sini untuk beli. https://invol.co/cl5gfn5

https://invol.co/cl5gfn5

https://invol.co/cl5gfn5

Terima kasih bantu kami meniaga kecik kecik. Jika tiafa shopee call Puan Rody: Wasap.my/601129244409




No comments: