Sep 17, 2021

Alat kaji Vaksin?

Satu hari dalam group Whatsapp.

“Awas semua, Yahudi ni Mereka percaya 100% Imam Al Mahdi akan memerintah dunia dan akan mengheret mereka ke muka keadilan dan dihukum serta dirampas semua kekayaan mereka, maka Yahudi telah menggunakan roh roh jahat Peraun untuk menjadikan manusia buta agar Imam Mahdi gagal dilahirkan, Lalu dijadikan vadsin sebagai tangkal yang dimasukkan ke dalam badan manusia”

“Admin, tolong remove orang gila ni”

“Siapa gila? Perlaksanaan vadsin diwujudkan dengan adanya wabak yang meluas, Vuris direkacipta agar vadsin dapat dilaksanakan”

“Kau gila sebab teruk sangat bila yakin yahudi boleh cari Imam Mahdi dan gagalkan Imam Mahdi, padahal janji Allah lebih besar, rujuk ayat al quran: Allah perancang dan Allah sebaik baik pereancangan, boleh jadi syirik jika yakin yahudi ni mampu bunuh Imam mahdi”

 “Aku ada hak nak menyuarakan pendapat aku di group ni. Dalam Vadsin memang ada cip, Malaysia akan jadi ujikaji zombie, baca komik yahudi dah heboh plan yahudi cipta vadsin sebagai konpirasi terancang dengan menjadikan Malaysia sebagai pusat penyebaran viris zombie ”

“Serius? guna komik sebagai rujukan, kita rujuk Al Quran kau rujuk komik? Dulu Mamat Khalid buat filem Werewolf From Bangladesh, ada Mamat Bangla jadikah hujah konspirasi? Kau doctor ke? Al quran suruh tanya pada yang pakar, bab makan ubat baik doctor yang bercakap, bukan rujuk komik”

“aku bukan doktor, tapi aku ada ramai kawan-kawan doktor.”

“siapa nama doctor kawan kau tu, mereka ada journal perubatan berimpak tinggi tak?”

“Kau nak tegur aku, kau doctor ke?”

“Aku jual barang barang untuk doctor, ada alat ni semua boleh kaji kuman dan virus, nak link alat kaji virus: https://invol.co/cl5sope

“left group”

Woha!

Ps: Apa gila guna komik sebagai hujah? Saya harap dia belilah set permainan doctor tu bagi anak dia main, agar bila besar anak dia jadi doctor pakar dan dapat berhujah dengan dia. Tak salah jadikan anak pandai walau bapaknya bodoh. Klik sini: https://invol.co/cl5sope

No comments: