Apr 28, 2021

Keretamayat Drama TV?


 

Wow, Buku saya berlakon dalam drama?

 Bila ada ulangan cerita ni? Saya nak tengok!

 Semalam bertalu talu mesej dalam inbox minta saya tonton drama Punk Pokok Ketapang!

 Saya lambat baca, adohai.. (sibuk di masjid.. ehem ehem)

 Katanya kisah budak Punk mengorat awek, lalu awek tu disuruhnya budak Punk baca buku Hamka Indonesia, budak Punk ni pergi baca buku Hamka Malaysia!

 Woha!

 Tapi Baca buku tu banyak jer Pick up Line! Kisah Laki Bini paling woha abad ini!

 Siapa nak order?, wasap kosong satu sembilang, 911, tujuh satu enang tiger! http://www.wasap.my/60199117163/NakBuku

 Sila kagum dari jauh!

 Ps: Terima kasih penulis skrip dan pengarah encik Muzammer Rahman sebab buat drama yang berunsurkan Buku, sungguh membaca jambatan ilmu, tak membaca jambatan jahil. kepada korang semua! Pergi order sekarangdan hadiahkan pada pasangan dan rasailah perbezaanya! !

Ps2: Semoga Ramadan ini berlalu dengan meninggalkan Yasin dalam dada kita, Alhamdulillah. Selagi hidup, Jom belajar Mudahnya Hafaz Yasin.. Hati al quran yang isi ceritanya juga sangat menarik, saya nak cerita tak pandai, tapi ada sahabat saya tulis Ebook Mudahnya HAFAL Yasin, katanya jika pengalaman dia, kurang dari dua minggu dapat hafal InsyaAllah.

https://mudahnyahafalyasin.onpay.my/order/form/yasin/hamka

1 comment:

Wak Lat said...

x dpt royalti ke bang? masyukkk