Feb 24, 2016

Puzzle Solat Anak Soleh?

(Ulasan Produk oleh Hamka keretamayat)


Bagi Laki bini yang ada anak kecik, permainan Puzzle adalah salah satu game yang seronok untuk anak anak dan ibu bapa bermain bersama kerana ianya “ada jalan cerita”, sama ada dalam bentu gambar, tulisan atau kedua-duanya sekali.

Banyak pilihan Puzzle di pasaran, tapi alangkah baiknya jika Puzzle yang di mainkan oleh laki bini dan anak anak mempunyai “jalan cerita” berunsur pendidikan islam.

Atas kesedaran itulah, Puzzle Solat Anak Soleh di perkenalkan yang mana Puzzle ini boleh di susun sehingga kesemua waktu solat dapat di lengkapkan dari Subuh hingga Isyak, (dah 5 game puzzle di sini), Susunan pula boleh di buat dengan dua watak, Aman (budak lelaki) dan Alia (budak perempuan) dah jadi 10 Puzzle di sini. selain di lengkapi dengan kad bacaan yang mendetailkan bacaan solat seterusnya membuatkan ibu bapa dapat mengubah sendiri terma permainan mengikut tahap kefahaman anak kita.

Puzzle Solat Anak Soleh juga bersaiz besar dan untuk baby, boleh pusingkan Puzzle ini kerana di belakangnya ada emej Puzzle Aman dan Alia dalam bentuk gambar, baby saya yang berumur 2 tahun suka main Puzzle dalam bentuk gambar Aman dan Alia, manakala abang dan kakaknya, 7 tahun, 9 tahun dan 10 tahun, mereka dah pandai main sendiri guna kad bacaan solat, kadang mereka pinjam telefon ayah dia untuk set Timer kerana mereka buat game berdasarkan siapa susun paling cepat dan betul, di kira menang.

Begitulah kisah Laki Bini, dalam keasyikan anak bermain Puzzle, dapatlah Laki bini ‘enjoy the silence’, ehem-ehem. Woha!

Kepada ibu bapa yang nak beli, boleh rujuk FB: Puzzle Solat anak soleh

https://www.facebook.com/puzzlesolat/

Ig: Nuqmans Biz

harga Rm70. (tak termasuk postage)

0166603741 (whatsapp/telegram) - Ummi (Stokis Putrajaya)

*boleh COD area Putrajaya, nilai, Sepang

PROMOSI


Ps: Pembelian sehingga 29 feb ini diberikan FREE POSTAGE

3 comments:

Anonymous said...

Budak kecil bolen tertelan tak?

Damiamikhaila said...

Menarik...

hamka said...

Ikut saiz puzzle, ianya bersaiz besar. Tidak tertelan insyaAllah