Jun 30, 2019

beyblade dan kisah Allah suka tiga putaran?

(Video dari Hamka bakal menyusul)

Kisahnyaanak autisme saya nak main Beyblade tapi mungkin sebab motor lengangnya belum
cukup kuat, maka saya ajak semua anak saya pergi main Beyblade orang kampong.

Anak autisme suka sangat, magrib pun tak nak balik, adohai…

Sebenarnya permainan ini saya selalu main waktu kecil,
guna daun kelapa dan lidi, gulung, dan lepaskan selari di tepi pantai.
(detail kena tengok video)

Jika angin kuat, boleh pergi hampir 30 m jugak, jenuh nak kejar tapi seronok.

Lain kali pergi pantai, ajak semua anak main,  kos Lebih
murah, lebih banyak berpeluh, udara pantai yang bersih lebih sihat, dan jimat
duit-woha!

Sebagai penutup, ketika kanak kanak suka dengan putaran Bey Blade, tahukan anda Allah
suka tiga putaran juga?

Apa tu?

  1. Putaran Malaikat dekat Arash sana
  2. Putaran manusia di kaabah
  3. Putaran dot dot dot..
Alamak, apa putaran no tiga yang Allah suka? Kena tengok video sampai habis, tolong
subscribe, like, dan share.

Terima kasih semua.

Top fan atau tidak, korang semua penting, chewah…


2 comments:

عبده العمراوى said...



شركة تنظيف منازل بعنك
شركة مكافحة الفئران بسيهات

Ariana natasya said...

Assalammualaikum...bila sy tgok video nie..teringat zaman kanak2..teringat permainan gasing.. wau bulan...dan macam2 lg..kite bertuah sebab dapat rasai zaman kanak2 tanpa leka dengan gajet...